بورس کالا

در هفته سوم خرداد ۳ میلیون و ۲۱ هزار و ۹۴۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۲۰.۵ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، سنگ آهن و فولاد سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و مواد پلیمری، قیر و مواد شیمیایی سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۴۳۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۴ هزار و ۷۶۸ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۲۹ تن سیمان، یک میلیون و ۹۳ هزار تن سنگ آهن، ۲۳۸ هزار و ۸۸۶ تن فولاد، ۱۰۱ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶ هزار و ۵۲۵ تن آلومینیوم، ۵ هزار و ۱۰۰ تن مس، یک هزار و ۸۵۰ تن کک، یک هزار و ۴۰ تن روی و ۱۹۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۱۹ خرداد، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۵۰ هزار و ۹۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۵ هزار و ۴۲۲ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۹۴ هزار و ۴۸۷ تن مواد پلیمری، ۵۷ هزار و ۵۵۴ تن قیر، ۳۸ هزار و ۷۰۰ تن مواد شیمیایی، ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۵ هزار تن لوب کات، ۱۰ هزار و ۹۵۰ تن گوگرد، ۴ هزار و ۲۴۹ تن روغن پایه، ۷۵۴ تن فرآورده های نفتی و ۲۹۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴۸ هزار و ۴۱۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۲۲ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها