تالار جدید

در هفته منتهی به ۱۲ شهریور ماه ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۲۵۰ و ۴۷ درصدی حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۷۱۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش ۸۷ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۳۴۱ هزار تن سیمان، ۳۶۷ هزار و ۷۸۷ تن فولاد، ۴ هزار و ۸۴۰ تن مس، ۹ هزار و ۵۷۵ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۱۰ تن شمش روی، ۲۰۰ تن کک، ۴۶ کیلو گرم شمش طلا و ۳ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۴۹۹ هزار و ۷۶ تن انواع کالا به ارزش ۶۱ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۰۸ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۵۷ هزار و ۷۱۴ تن قیر، ۸۹ هزار و ۷۲۵ تن مواد پلیمری، ۳۴ هزار و ۳۲۷ تن مواد شیمیایی، ۹۰ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۹۰۰ تن روغن پایه، یک هزار تن سلاپس واکس،۶۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز معامله ۲۵۰ کیلوگرم زعفران رشته ای را تجربه کرد.

همچنین ۱۵ هزار و ۴۳ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها