بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه یک میلیون و ۹۴۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۲۵ و ۹۱ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش « کالاخبر »، در هفته سوم فروردین در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا، یک میلیون و ۶۷۲ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان معامله شد.

در این تالار ۹۱۱ هزار و ۹۰۲ تن سیمان، ۴۷۷ هزار و ۳۸۲ تن فولاد، ۱۸۰ هزار تن سنگ آهن، ۹ هزار و ۲۰۰ تن آهن اسفنجی،  ۷ هزار و ۲۶۰ تن مس، ۲ هزار و ۹۷۵ تن آلومینیوم، ۷۲۰ تن روی ، ۲۰۰ تن سرب، ۱۵۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۴ کیلوگرم شمش طلا دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۹ هزار و ۱۱۵ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در این تالار ۹۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۶ هزار و ۵۰۴ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۴۳۰ تن قیر، ۳۲ هزار و ۶۲۴ تن مواد شیمیایی، ۱۹ هزار و ۹۹۰ تن لوب کات، ۲ هزار و ۹۸۴ تن روغن پایه، ۷۱۵ تن گوگرد، ۲۰۰ تن سلاپس واکس و ۱۰۰ تن آرگون معامله شد.

همچنین ۸ هزار و ۴۴۹ تن کالا نیز در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها