بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۶۵۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته چهارم فروردین، سیمان با معامله یک میلیون و ۲۶۹ هزار تن سیمان، سنگ آهن با معامله ۴۲۹ هزار تن و فولاد با دادوستد ۳۳۹ هزار تن بودند.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۹۴۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۵ هزار و ۶۹۲ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۸۶۱ تن سیمان، ۴۲۹ هزار تن سنگ آهن، ۳۳۹ هزار و ۸۷۰ تن فولاد، ۱۳۲ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۲۶ هزار و ۸۰۰ تن روی، ۶ هزار و ۵۵۰ تن مس، ۶ هزار و ۴۰۰ تن آلومینیوم، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶۰ تن کنسانتره فلزات گران‌بها معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۲۵ فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۳۷ هزار و ۴۲۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۹ هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۲۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۵ هزار و ۵۹۱ تن قیر، ۱۰۳ هزار و ۹۹۶ تن مواد پلیمری، ۴۵ هزار و ۴۹۴ تن مواد شیمیایی، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۹ هزار و ۹۰۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۱۹۶ تن روغن پایه، یک‌هزار و ۱۴ تن فرآورده های نفتی، ۲۴۰ تن گازها و خوراک‌ها و ۱۵۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۲ هزار و ۲۹۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۵۲ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها