بورس کالا

در هفته نخست اردیبهشت ۱۴۰۲ بیش از ۲ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۴۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۲.۵ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته پایانی فروردین، سیمان با معامله یک میلیون و ۲۲۵ هزار تن سیمان، فولاد با دادوستد ۳۶۰ هزار تن و آهن اسفنجی با ۱۴۵ هزار تن بودند.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۲۱۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۳ هزار و ۹۲۹ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۴۱۴ تن سیمان، ۳۶۰ هزار و ۴۳۵ تن فولاد، ۱۴۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۹۹۵ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۱۲۰ تن مس، هزار و ۲۰۰ تن روی، ۳۰۰ تن چدن و ۱۹۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۸ اردیبهشت فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۷۴ هزار و ۹۰۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۱۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۷ هزار و ۹۸۹ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار و ۱۸۴ تن قیر، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۳۷ هزار و ۱۵۶ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۵۲۸ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۳۶۶ تن فرآورده های نفتی، هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۳۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۱ هزار و ۱۲۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۲۵ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها