بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ بالغ بر ۲ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۲۷۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۵۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته نخست معاملاتی بورس کالا، سیمان با معامله یک میلیون و ۲۲۶ هزار تن سیمان، سنگ آهن با معامله ۴۱۰ هزار تن و فولاد با دادوستد ۲۶۴ هزار تن بودند.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۰ هزار و ۳۸۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹ هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۱۱ فروردین بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۶ تن سیمان، ۴۱۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۶۴ هزار و ۳۷ تن فولاد، ۱۰۹ هزار تن آهن اسفنجی، ۳ هزار تن آلومینیوم و ۲۵۰ تن روی معامله شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۰۶ هزار و ۹۸۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۰۴ هزار و ۳۹۶ تن قیر، ۹۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۳ هزار و ۲۵۴ تن مواد پلیمری، ۸۵ هزار تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۳۳۲ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۱۵۳ تن روغن پایه، هزار و ۱۸۰ تن فرآورده های نفتی، ۶۶۰ تن گوگرد و ۲۰۰ تن عاطق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۶ هزار و ۸۹۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۵۲ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها