بورس کالا

آمار معاملات بورس کالای ایران در هفتمین ماه از سال ۱۴۰۲ نشان می دهد ۱۳ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۲۷۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۲۴ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی معامله شد که نسبت به شهریور به ترتیب ۱۱.۶ و ۸.۴ درصد افزایش را در حجم و ارزش به ثبت رساند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در مهر ۱۴۰۲ میزبان معامله ۱۱ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۷۵۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸۱ هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان بود.

همچنین ۶ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۷ تن سیمان، ۲ میلیون و ۵۵۲ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۹۱۹ تن فولاد، ۸۲۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۳ هزار و ۴۷۵ تن روی، ۲۷ هزار و ۶۲۰ تن آلومینیوم، ۳۶ هزار و ۶۳۵ تن مس، ۲ هزار و ۹۷۵ تن چدن، یک هزار تن کنسانتره مولیبدن، ۵۰۰ تن کک و ۴۵ تن کنسانتره فلزات گران بها در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در مهر ۱۴۰۲، یک میلیون و ۹۱۶ هزار و ۴۵۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۰ هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به این ترتیب ۵۱۹ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۶۳۲ هزار و ۶۸۹ تن قیر، ۴۰۱ هزار و ۹۹۱ تن انواع مواد پلیمری، ۱۶۳ هزار و ۸۰ تن لوب کات، ۱۵۸ هزار و ۶۵۰ تن مواد شیمیایی، ۲۷ هزار و ۸۷۰ تن گوگرد، ۲۳ هزار و ۳۹۹ تن روغن، ۱۰ هزار و ۶۱۸ تن فرآورده های نفتی، یک هزار و ۳۸۰ تن گازها و خوراک ها، یک هزار تن سلاپس واکس و ۲ هزار و ۱۴۰ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

در تالار کشاورزی نیز یک هزار و ۱۵۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دادوستد شد.

در بازار فرعی نیز ۱۲۱ هزار و ۱۵۸ تن انواع کالا و محصول (به ارزش یک هزار و ۷۱۶ میلیارد تومان) در مهر امسال معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها