بورس کالا

در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۷۴ هزار و ۴۹۵ تن انواع کالا و محصول و ۴۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۹.۱ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته دوم اردیبهشت، سیمان با معامله حدود ۱.۲ میلیون تن، سنگ آهن با دادوستد ۸۹۰ هزار تن و فولاد با ۳۷۹ هزار تن بود.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۲۳۳ تن انواع کالا و محصول و ۴۷۵ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۱۹۷ تن سیمان، ۸۹۰ هزار سنگ آهن، ۳۷۹ هزار و ۱۸۸ تن فولاد، ۱۲۹ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۲۰۵ تن مس، ۶ هزار و ۳۲۵ تن آلومینیوم، ۷۴۰ تن روی، ۲۳۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶۰ تن کنسانتره فلزات گران بها معامله شد. در این تالار همچنین ۴۷۵ دستگاه کامیون و کامیونت فروخته شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۱۵ اردیبهشت فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۵۲ هزار و ۵۸۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۹ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۵۸ هزار و ۱۶۴ تن قیر، ۱۰۷ هزار و ۹۸۹ تن مواد پلیمری، ۷۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۶ هزار تن لوب کات، ۳۸ هزار و ۳۵۸ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۷۳۲ تن فرآورده های نفتی، ۸ هزار و ۱۲۰ تن گوگرد، ۶ هزار و ۲۱۹ تن روغن پایه، هزار تن سلاپس واکس، ۴۷۰ تن عایق رطوبتی و ۲۰۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۳ هزار و ۶۷۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۰۲ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها