بورس کالا

در هفته نخست خرداد ۲ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۵۷۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. صدرنشینان هفته گذشته، سیمان با ۱.۲ میلیون تن، فولاد با ۶۵۸ هزار تن و سنگ آهن با ۵۳۶ هزار تن بود.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۵۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۳ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰ تن سیمان، ۶۰۰ هزار سنگ آهن، ۳۸۳ هزار و ۹۹۲ تن فولاد، ۱۵۸ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۸۹۰ تن مس، ۷ هزار و ۳۰۰ تن آلومینیوم، ۸۷۵ تن روی، ۵۰۰ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

تالار کشاورزی نیز معامله ۴۰۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۱۲.۸ میلیارد تومان را تجربه کرد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۵ خرداد، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۲۰ هزار و ۵۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸ هزار و ۲۴۲ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۵۸ هزار و ۳۰۱ تن قیر، ۹۷ هزار و ۲۸ تن مواد پلیمری، ۷۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۹ هزار و ۷۰۲ تن مواد شیمیایی، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۲۱ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۹۶۷ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن فرآورده های نفتی، ۲۳۰ تن گازها و خوراک‌ها و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۳ هزار و ۳۶۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۳۰۳ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها