بورس کالا

در هفته پایانی خرداد ۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۵۱۸ تن انواع کالا و محصول و ۷۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۸.۶ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که در مقایسه با هفته قبل از آن، با افزایش ۱۱.۳ درصدی در حجم معاملات روبه‌رو بود. سیمان، فولاد و سنگ آهن سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۷۲۷ تن انواع کالا و محصول و ۷۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۷۶۰ تن سیمان، ۸۴۲ هزار تن سنگ آهن، ۳۹۲ هزار و ۳۴۲ تن فولاد، ۱۴۷ هزار تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۵۷۵ تن آلومینیوم، ۵ هزار و ۸۴۶ تن مس، یک هزار تن فلز روی و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد. ۷۰ دستگاه خودرو نیز در این تالار فروخته شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۳۱ خرداد، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۹۷ هزار و ۲۳۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸ هزار و ۳۱۹ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۲۰ هزار و ۶۶۶ تن قیر، ۱۱۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۴ هزار و ۱۹۰ تن مواد پلیمری، ۳۳ هزار و ۷۰۷ تن مواد شیمیایی، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۲۹۰ تن روغن، ۲ هزار و ۲۶۰ تن گوگرد، ۶۵۰ تن فرآورده های نفتی، ۳۰۰ تن عایق رطوبتی و ۲۷۰ تن گازها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۶ هزار و ۵۶۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۶۷ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها