بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۵۷۰ تن انواع محصول و ۱۷ دستگاه کامیونت جک به ارزش ۲۸.۳ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به لحاظ حجم سیمان، فولاد، سنگ آهن سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری و مواد شیمیایی نیز سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۶۱۲ تن انواع کالا به ارزش ۱۶.۵ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۰۸ تن سیمان، ۳۳۴ هزار و ۵۹۴ تن فولاد، ۵۸۷ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، ۹۸ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۷۲۵ تن مس، ۷ هزار و ۴۶۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۳۷۵ تن روی، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۷ دستگاه کامیونت جک معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۵۷۰ هزار و ۲۸۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۱.۲ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۵۶ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۰۸ هزار و ۷۷۲ تن مواد پلیمری، ۴۵ هزار و ۷۶۲ تن مواد شیمیایی، ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۴ هزار و ۷۹۷ تن روغن، ۴ هزار و ۲۷۵ تن گوگرد، ۴۶۰ تن گازها و خوراک ها و ۲۵۰ تن قیر معامله شد.
بازار فرعی نیز شاهد معامله ۲۲ هزار و ۶۷۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۵۱۰ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها