بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۳۲۳ تن انواع محصول به ارزش ۳۴.۵ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. که نسبت به هفته گذشته به ترتیب رشد ۴ و ۲۱ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ‌آهن , فولاد سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری نیز سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۶۶ تن انواع کالا به ارزش ۲۲.۸ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۹۶ هزار و ۳ تن سیمان، ۵۱۴ هزار تن سنگ آهن، ۵۵۰ هزار و ۶۰۹ تن فولاد، ۱۲۴ هزار و ۳۰۰ تن آهن اسفنجی،۱۰ هزار و ۶۷۵ تن آلومینیوم، ۹ هزار و ۶۱۴ تن مس، یک هزار و ۱۱۵ تن روی و ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۵۹۳ هزار و ۷۷۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۱.۱ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۵۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۱۳ هزار و ۳۲۷ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۱۴۶ تن مواد شیمیایی، ۳۵ هزار و ۳۰۰ تن لوب کات، ۴ هزار و ۷۹۷ تن روغن، ۴ هزار و ۸۹۰ تن گوگرد، یک هزار و ۲۹۵ تن قیر، ۵۴۰ تن گازها و خوراک ها و ۱۰۴ تن فرآورده های نفتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۱ هزار و ۹۸۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۵۱۳ میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها