• ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر: 86607
بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۰ شهریور امسال، ۲ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۳۴۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که نسبت به دو هفته قبل، افزایش ۱۰.۶ درصدی در حجم و ۱۱ درصدی در ارزش را شاهد بود. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری و قیر سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۳۱۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۵ هزار و ۴۱۴ میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۳۱۵ تن سیمان، ۵۹۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۰۷ هزار و ۳۴۵ تن آهن اسفنجی، ۲۲۰ هزار و ۳۰۰ تن فولاد، ۱۰ هزار و ۳۱۰ تن آلومینیوم، ۹ هزار و ۳۰۴ تن مس و ۲۷۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۹۰ هزار و ۸۴۷ تن انواع محصول به ارزش ۹ هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۱۰ شهریور به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۸۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۵ هزار و ۶۲۸ تن مواد پلیمری، ۸۵ هزار و ۱۹۴ تن قیر، ۳۸ هزار و ۶۱۹ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۱۷۱ تن روغن، ۵ هزار تن گوگرد، یک هزار و ۶۲ تن فرآورده های نفتی، ۴۲۰ تن گازها و خوراک ها و ۲۸۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار کشاورزی هم در هفته گذشته میزبان معامله ۷۰۰ کیلوگرم زعفران به ارزش ۳۴.۸ میلیارد تومان بود.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۸۶ هزار و ۱۸۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱.۶ همت (هزار میلیارد تومان) بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها